קיבוץ געש
קיבוץ געש
חסר רכיב

בקשה להציע הצעות לתפקיד מנהל/ת כספים

03/10/2018
‏יום רביעי 03 אוקטובר 2018
בקשה להציע הצעות לתפקיד מנהל/ת כספים
עקב בקשת קרן רוט לסיים את תפקידה, החברים מתבקשים להציע הצעות, לתפקיד מנהל/ת כספים , בצירוף קורות חיים, עד ליום 15.10.2018 לחיים יוגב בדואר אלקטרוני: Yogev_law@gaash.com
הגדרת התפקיד
ניהול כספי הקהילה, המועצה הכלכלית והתאגידים השונים.
קשר עם ענפי הקהילה והתאגידים העסקיים בנושאים הכספיים.
אחריות על הנהלת החשבונות ומערכת המידע של הקיבוץ.
אחריות על עבודת צוות הנהלת החשבונות.
בקרת איכות הרישומים הפיננסיים ניהוליים.
סיוע מקצועי שוטף לצוות לרבות למנה"ח ראשי.
בנית מערך מתאים לשם הפקת דוחות תקופתיים בהתאם לדרישות המנהלים.
יישום נהלי בקרה לרבות על התנהלות תזרים המזומנים.
הגדרת תפקידי צוות מע' מידע, איתור וקליטת עובדים חדשים.
סיוע שוטף למזכיר הקיבוץ, מנהל הקהילה ומרכז המשק לרבות בתחשיבים כלכליים, ריכוז נתונים להכנת תכנית שנתית.
סיוע לרכזי ענפים בכל הקשור להפקת דוחות ניהוליים, ניתוח תוצאות הפעילות , הכנת תכנית שנתית ומעקב אחר הביצוע.
סיוע למנהל הקהילה בכל הקשור לניתוח תוצאות הפעילות, סיוע בהכנת תכנית שנתית ותקציב הקהילה.
עריכת דו"חות ביצוע תקופתיים של תקציבי הקהילה עבור מנהל הקהילה והמזכירות, ומוזמן לפי הצורך למזכירות לצורך הצגתם.
אחריות על הכנת נתונים לצורך עריכת סקירה ו/או בקורת חיצונית.
ריכוז סוגיות בנושאי מסים, הסכמי עבודה, חוזים, בירורם מול יועצים חיצוניים וכדומה.
עבודה מול ספקי מערכות מידע.
דרישות התפקיד
ניסיון של לפחות 5 בניהול כספים במערכת קיבוצית או דומה לה.
הכרה וניסיון מוכח בתוכנת ERPמעלה של ONE1 על כל מרכביה .
ידע ברמה גבוהה באקסל.
יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
משרה מלאה תוך גמישות בשעות העבודה ונכונות לעבודה מאומצת ולאורך שעות מרובות.
יכולת ניהול עובדים מוכח.
כפיפות : למנהל/ת העסקי בתחום העסקי ולמנהל /ת הקהילה בתחום הקהילתי.
אופן הבחירה: על ידי המועצה הכלכלית ומזכירות הקיבוץ .
חיים יוגב – מנהל משאבי אנוש
חסר רכיב